Sider

lørdag 27. september 2008

I <3 DISKO

Jeg fikk ikke tid til å laste inn bilder. For jeg sov en halv time for mye, og jeg var fyllesyk på jobb og Frank var sinnasmurf. Ikke vet jeg hvorfor. Jeg, Farbror Pilsner og Lemi var på skøytedisko. Det var fett. Det var bare fjortisser der, og oss. Farbror og Lemi var gamle. Vi møtte dem på Choice. Der får du det billigste ølet i by'n!

Men det skal komme bilder. Av skøytediskoen.

Og Laura :)

Jeg er faktisk hjemme, allerede, på en lørdag. Men jeg har ingen planer. Jesper skal ut på byen, men jeg er .. dårlig. Jeg skal kjede meg. Jeg skal kjede meg mye og lenge. Jeg har ringt Pizza og Kina Expressen. De skal fore meg. Frem til da er jeg enda ikke ferdig med Candy King posen min. Det er kørdag, og jeg er tidlig hjemme. Hvor sykt ekke det?

Jeg hadde forresten en veldig fin bryllupsfoto i dag. Paret var veldig merkelige, og han var et hode lavere enn henne, og det meste tydet på at det ikke skulle gå bra. Men de var hyggelige. Jeg vet ikke hvor bra bildene ble, men det var en hyggelig fotografering i hvertfall..

Ingen kommentarer: