Sider

søndag 2. november 2008

Nikon fotojenter





Laura bare: "Bli med?" Jeg bare: "Ja." Laura bare: "Gidder ikkee." Jeg bare: "Gad. Neivel."
(Ha en fin tur til Polen forresten.)

Men jeg er glad jeg dro. Det var gøy. Jeg måtte tenke kreativt. Det gikk til helvete, men det var gøy. Nivået var "Hei, jeg har ti år mer erfaring enn deg. Back off", og jeg bare: "Ehh.. Jeg er egentlig skikkelig kul, hvis du bare blir kjent med meg først."

(Oppgaven var da å fotografere småripsa på skilaget til Kari Traa, på forskjellige stasjoner. Hvis man fikk tid.)

4 kommentarer:

Sarah K sa...

Bildene dine ble kjempefin da =) !
Jeg finner deg ikke på face btw.
Hilsen Sarah =)

lauramelia sa...

det h;res g;y ut! jeg var p[ russerdisco. det var ogs[ g;y!

tetrisorgasme sa...

takk. hvordan ble bildene dine?

tetrisorgasme sa...

russerdisko du liksom.