Sider

tirsdag 16. juni 2009

Moonage Daydream

Jeg overlevde svenneprøva. Jeg døde ikke. Selv om det var nesten. Nazi-sensor 1 og 2 var veldig fornøyde, og da er jeg også fornøyd. Og stolt. Og min gave ble et crappy kompaktkamera på salg, som jeg skal herje med og ta fylle bilder med. For alt kan ikke være hi-tech. Nå er svenneprøven ferdig, og det er mye å ta igjen. Altfor mye, og jeg er altfor sliten.

Dette innlegget hadde nok passet bedre et annet sted. Men jeg skal blogge bilder snart. Når jeg får igjen energien.

David Bowie hjalp meg igjennom, og nå skal House bringe meg tilbake til livet.

5 kommentarer:

Kristina sa...

GRATULERER! :D

so... how YOU doin'? ;)

Katrine sa...

GRATTIS !!

tetrisorgasme sa...

takk takk :D

i doin fiine. når skal vi hooke up a babe? hakke hørt fra deg. og du er jo hjemme! what a shame.

Anonym sa...

Det kommer til å bli perfekte Roskilde-bilder av det kameraet der, vøtt! Jeg har hatt engangskamera de to forrige årene, og i år blir det analogt og shitty fisheye-kamera. :D

Karina sa...

haha. jess sir. det var det jeg sa til mannen på elnor "duu.. jeg trenger et kompaktkamera jeg kan ta med meg på roskilde jeg.." :P men fish-eye kameraet er jo dritkult! tenk om det blir borte! :( jeg sliter med å filtrere ut hvilke kameraer jeg skal ta med/la være igjen hjemme.