Sider

onsdag 4. november 2009

@DeVilles











Jeg var på DeVilles. Med vennene mine. Det var gøy. Men det var ikke noe lys. Så, ja. Det ble vel egentlig ikke noen bilder. Men jeg poster noen fordet. Det er jo litt morsomt med lang lukkertid og. Når Henning for to hoder og Carl Henrik, ja, haha. Det ble da fryktelig mange bilder av Carl-Henrik. (Og nei, ikke av de grunnene du tror.) Han tok bare mest plass på scena. Stian var mer eller mindre umulig å spotte bakerst der. :(

Nå skal Emilie oppdatere meg om ting som har skjedd siden i går kveld. Så er det rett hjem til middag. Middagen er klar allerede.

6 kommentarer:

Emilie sa...

Hihi, jeg liker setningen "Med vennene mine", vet ikke hvorfor, men det virka skikkelig malplassert og lol ut.

Porselensdukken sa...

Spis middagen din, jente!

Og ja, fancypants - kjekke bukser, el'no.

tetrisorgasme sa...

måtte selvfølgelig slenge på at jeg har venner. ville ikke at folk skal tro at jeg er viggo! (haha, det ordet har jeg ikke benyttet meg av på mange år.)

.. Jeg gjorde det! Og litt til! :D sådetså.

Emilie sa...

vent litt, viggo? whaaaat? herregud, jeg husker det ikke. seriøst. det er blankt i hjernen min. hjelp meg!

Emilie sa...

fordi jeg tenker viggo mortensen, liksom <3 oh yeah baby.

tetrisorgasme sa...

viggo. du vet, viggo venneløs. kom igjen a. jeg vet du egentlig er kul du også, hvis du vil.