Sider

torsdag 4. februar 2010

Summertime


I følge facebook-statuser, twitter-oppdateringer og div blogger, er ikke jeg den eneste som savner sommeren. Jeg er heller ikke den eneste som går til innkjøp av sommerting, bare for å føle at sommeren er litt nærmere enn den egentlig er. Så jeg følger trenden, og blogger om at jeg savner sommeren og at jeg har kjøpt et par solbriller. Fordi jeg savner sommeren.

Dessuten er det så fete og billige og lett tilgjengelige at alle kommer til å ha de når sommeren kommer. Men jeg sier bare en ting. Jeg hadde de først.

9 kommentarer:

SlingerRecords sa...

du presser grensa på hva som er kult....

tetrisorgasme sa...

fashion-statement. hvis du vet hva det betyr..

SlingerRecords sa...

bøøørn.

Anne-Margrethe sa...

hahahahahaha! Knall bilde! Der lo jeg godt, takk for at du gjorde morgentimene mine i dag et smil rikere!

tetrisorgasme sa...

Haha :D Du er knall, Anne-Margrethe!

Emilie sa...

du får flere kommentarer enn meg, nå er jeg deppa.

tetrisorgasme sa...

Jeg tror det er fordi jeg er kulere/penere/tøffere/smartere/more awesome enn deg.

.. eller kanskje 1. Halvparten av kommentarene mine er mine egne? 2. Det har frem til nå vært umulig å kommentere på bloggen din?

ikke depp, kjære!

Emilie sa...

:C depper så mye jeg vil. det er digg å gråte over mangel på kommentarer :p selv om du sprer nå glede.

3. eric kommenterer på hvert innlegg xD

tetrisorgasme sa...

haha. jepp. du får be jesper kommentere mer.