Sider

onsdag 16. mars 2011

Film

Nå har jeg sett Scott Pilgrim Vs. The World. Etter den så jeg(vi) Youth in Revolt.

Konkluderer med at romantiske komedier ikke er helt min greie. Uansett. Gutt møter jente, så skjer det noe som gjør at det blir vanskelig for dem å bli sammen, så kjemper gutten for jenta, også blir de sammen til slutt. WOW.. Det hjelper ikke at det er kule nerdereferanser. Ok da, det hjelper. Men det redder ikke filmen. Det er fortsatt en romantisk komedie. Youth in Revolt hadde ikke kule nerdereferanser engang. BLÆ.

Egentlig så synes jeg alle burde se Gummo.





Ting var bedre før i tiden. På 90-tallet.

2 kommentarer:

Antidamen sa...

GUMMO! Favorittfilm jo! Ikke mange jeg kommer over (i Norge) som kjenner til den! :)

Isalill sa...

[500] days of Summer.
Nerdereferanse, hipstermusikk, Zooey Deschanel...