Sider

søndag 6. november 2011

første søndag i november


Jeg ønsker egentlig bare å dele dette bildet av Miley Cyrus med dere. Digger Miley.


Denne helgen har jeg forresten sett masse film! Hurra. Jeg tenkte jeg skulle være flink å se filmer jeg ikke har sett før. Så da så jeg like så godt filmer jeg hadde sett før. Bortsett fra Drive da.

I Dagsavisen stod det at denne filmen er "vår generasjons Pulp Fiction." Det provoserer meg litt. Men det er absolutt en bra film. Det synes jeg ikke noen kan si noe på. Den er veldig bra laget og alt det der. Spennende og alt det der. Passe voldelig og alt det der.


Apropos provoserende:
Jeg avsluttet kvelden med litt White Stripes i går. Det slår meg nok en gang hvor provoserende jeg synes det er at Seven Nation Army har blitt et symbol på fotballkamper og vestkantgutter på Hove. Jeg kjenner at alle innvollene mine knyter seg sammen og jeg får lyst til å skrike og rope og tisse på hele fotball-norge. En venninne fortalte meg at det tydeligvis var en haug med folk som skrek denne melodien før konserter på Hove. WHATTTT?! Unnskyld meg, men Them Crooked Vultures kommer til Norge, og vi møter dem å skrike en White Stripes-sang?!

Jeg håper, i bunn og grunn, at det finnes en helt logisk forklaring på hvorfor dette har blitt et fenomen, som unnskylder det hele, og som jeg bare ikke har fått med meg.


Fred ut.

1 kommentar:

Halvard Flatland sa...

Om du hadde lagd en låt/sang/tune/song-O-ramadamadingdong... ville ikke du likt at folk i felleskap bryter ut i allsang med låta di utenom egen konsertsetting?