Sider

fredag 17. mai 2013

seriiøøst



Haha, du hadde glemt meg du!

Eller kanskje du trodde jeg var død?

Neida, jeg har bare fått meg et liv utenfor internett. Det involverer skole og jobb og quiz hver tirsdag på Internasjonalen.


I dag er det 17. mai, og jeg sitter hjemme hos moren min (som er i Drammen), og forsøker å skrive en oppgave om Diane Arbus. Så langt har jeg ikke kommet lengre enn til å sovne og få hodepine, uten et eneste ord i OpenOffice dokumentet.

Men, selv om jeg har forsvunnet fra internett, så vil jeg fortsatt beholde retten til å bruke bloggen som klagemur, twitter som klagemur og Instagram som.. vel, på "insta" klager jeg faktisk ikke så mye. Jeg er faktisk mye morsomere enn de folka som legger ut schtøgge bilder av frokosten sin. Jeg heter karinaronning på insta.

Har ikke lagt ut et eneste bilde av bunaden min.

Vet ikke hvor den er.

Til frokost i dag spiste jeg speilegg, fakebacon og ekstra grovt brød fra Vita hjertego'.

I april/mai, så var jeg tre uker i Irland. Jeg var i Dublin, Galway, Aran Islands og Londonderry. Londonderry ligger i Nord-Irland. Det var morsomt. Jeg tror jeg skal stille ut bildene på årsutstillingen til skolen 30. mai - en eller annen gang i starten av juni. Da må alle komme. Kult om folk kommer på åpningen selvfølgelig, for da drikker man alkohol, og alkohol og kunst går alltid hånd i hånd.

Her er et bilde fra Irland. I Irland finnes det masse billig alkohol. Skittelsvodka inkludert.



Da jeg kom hjem fra Irland fant jeg et brev fra legen hvor det stod at jeg har sånn type 3 eller 4 mangelsykdommer.

Nå prøver jeg å konsentrere meg om å spise mer enn et måltid om dagen og drikke juice i stedet for skittelsvodka.


Fred ut!

Ingen kommentarer: