Sider

onsdag 21. januar 2009

Forandring fryder


Det er på tide med noen enkle forandringer. (Kall det sene nyttårsforsetter)

1. Jeg har en stor rød vegg på rommet mitt. Den er helt tom. Den må fylles med noe. Hva, det vet jeg ikke. Men jeg takker for forslag.
2. Skaffe meg korktavle. Den skal henge over pulten. Med ting jeg må huske på, og bilder.
3. Flere bilder på den andre (gule) veggen min. Dvs, at jeg må få rammet inn noe mer skrot. Og printe ut litt holga-bilder.
4. Håret mitt ser helt jævlig ut. Og det trenger litt farge.
5. Det er obligatorisk å skrive at jeg må skaffe meg en strammere kropp. Jeg trenger ikke bli tynnere, hvis jeg bare blir litt strammere.
6. Lappen er på vei. Det blir nok harry tur sånn i april en gang.
7. Det er sånn 1 dag til svenneprøven. (5 måneder) Og jeg må ha en fotografering i uka før det. Frem med kamera.
8. Sette penger i banken, for det flyter små femti lapper overalt, som henger igjen fra pengene jeg fikk til jul. (Julegaveønske neste år = Penger inn på konto.)
9. Jeg trenger nye sko, frisørtime osv osv. Så nå må jeg slutte å bruke penger på klær som blir liggende i skapet med merkelappen på. (Luksusproblem, jeg vet det.)
10. Jeg følte at jeg måtte ha ti ting. Så, eh, låne flere bøker på biblioteket, i stedet for å kjøpe billige pocketutgaver av alt. Som faktisk ikke er så fryktelig billig, når du tenker over det.

6 kommentarer:

Emilie sa...

jeg husker et par år tilbake så var du all about v for vendetta på den veggen. what happened? :P

tetrisorgasme sa...

jeg hadde den der. leenge. men så gikk jeg lei :/ Så nå er veggen tom. Jeg har en gigantisk white stripes plakat som matcher, men jeg vet ikke. Uoriginalt.

Emilie sa...

kanskje du burde bare fylle veggen med masse svart-hvitt bilder av venner, kjæreste - av øyeblikk rett og slett, med en svart ramme rundt på hvert bilde?

tetrisorgasme sa...

Men det er jo planen for den gule veggen :/

Unknown sa...

oooh, jaaa. ok, fail. meeen, da vet jeg ikke.

MARTEKNOX. sa...

jeg syntes i grunn du skal henge et stort bilde av meg der. så jeg er det siste du ser før du sovner og det første du ser når du våkner.