Sider

onsdag 14. januar 2009

White Chalk



Jeg bruker evig lang tid på å retusjere bilder. Bare så det er sagt. Sånn er det bare. Sorry mac. Nå gjenstår det bare å montere opp de siste bildene til Landskonkurransen. På tide. Men de må tørke litt først. Så blir det ikke blekksøl. Jeg har føna dem litt, men jeg har jo ikke internett hjemme. Så da kan de like så greit tørke litt. Det er for sent å finne på noe nå uansett. Dessuten er jeg sulten. For jeg har ikke eti sia i går. Nesten.

Dette er Marte. Her om dagen slo det meg at det er mye som ikke funker uten Marte. Disse bildene for eksempel.

Nå skal jeg korrekturlese noen broskyrer. Hurray! (jeg vet ikke hvordan brosjyver-dyver skrives engang) 

3 kommentarer:

Emilie sa...

brosjyrer? er det ikke? men fina bilder harru, selv om du ikke kan skrive.

Emilie sa...

btw, dritkult profilbilde.

Stina sa...

Det er brosjyrer, ja. Og innmari fine bilder! :D