Sider

fredag 27. februar 2009

Hello, my name is Holga.


Jeg fant min yndlingsstatue i frognerparken. Baby på hue.


Dette er hjemme hos Emilie. Hun har fortsatt julepynt på denne blomsten.


Laura var ikke så fornøyd med folket.

Jeg ser i hvertfall ganske lykkelig ut. Foto: Laura.


Russer på do.


Kjekke dørvakter skal ikke undervurderes.






Også var det Ingunn Birkeland igjen. Jeg føler at det showet har gitt meg nok kule bilder nå.


Den var den dagen jeg ville ha rød blitz på alle bildene av meg selv.


Også orker jeg ikke snu bildene. Det er stress.


Jeg tenkte jeg skulle ta trikken til byen. Siden trikken er over bakken. Jeg var sulten, men ok. Greit. Så så jeg plutselig forgnerparken og hoppet av. Det var kaldt, så jeg tok bare noen få bilder for så å ta trikken til preus hvor jeg fant ut at filmen min ikke ville mere. Så da ble det lysinnslipp på filmen, og mannen bak kassa var frekk og jeg likte han ikke. Så da dro jeg til Foto Knudsen, og mannen hadde peiling og jeg ble glad. Det var ikke så mye å redde, men noe var det. Det var fra Oslo Fashion Week, og det var frognerparken, og julepynten til Emilie. Nå må jeg putte ny film i Holgaen min, som ikke helt skjønner dette med 36 eksponeringer.

.. bilder i kaotisk rekkefølge. Fordi Blogspot ikke skjønner hvordan jeg vil ha det.

Ingen kommentarer: