Sider

onsdag 11. februar 2009

iPhone på tur

Skomarerittet ender aldri. Jeg har vært overalt. Jeg har raida bogstadveien, jeg har vært overalt på Oslo City og i område rundt. Jeg har vært i butikker jeg ikke pleier å gå inn i, og jeg har vært altfor ofte innom butikkene jeg normalt er inne i. Men ingen nye vintersko. Ingen. Jeg finner absolutt ingenting som ser anstendig ut. Jeg har til og med prøvd å senke standarden litt. Men nei, vintersko er bare fælt, uansett hvordan du vrir og vender på det.

Jeg endte derfor opp med disse skoene. Som jeg ikke vet når jeg kommer til å få en sjanse til å bruke. Allikevel bare måtte jeg ha dem, fordi de var så kule, og fordi jeg ikke fant noen vintersko. :



(fryktelig pent bilde. i know)

iPhonen min har også tatt seg en bitte liten tur innom Oslo Fashion Week:





Haha. Også Stian da. På kafé, med badehetta ^^

Ingen kommentarer: