Sider

søndag 10. oktober 2010

She was twenty years of snow.

Fikk lyst til å dedikere dette bildet til Emilie. Se hva du gjør med meg, Emilie! Alltid. Faen ass.



Ellers løper jeg av en eller annen grunn på do hvert femte minutt. Betyr dette at jeg får urinveisinfeksjon snart? Nei, jeg skal ikke ta sorgene på forskudd. (les: Emilie)

Jeg har ikke noe konstruktivt å komme med.

Jeg venter på at mamma skal lage pannekaker til meg. Så bortskjemt er jeg. Jeg mener det, jeg kommer aldri aldri til å flytte ut.

3 kommentarer:

soleil sa...

Meget mulig at du har urinveisinfeksjon! Hvis det i tillegg svir/er litt ubehagel er det meget sannsynlig urinveisinfeksjon. Burde jeg vite lissåm, har hatt det for tredje gang nå <3

tetrisorgasme sa...

Haha. Det svir faktisk ikke i det hele tatt! :) Så jeg tror det skyldes mange kopper te og kaffe.

Phony Bennett sa...

Å, jeg elsker det bildet med hele mitt hjarte. Gleder meg til å se IRL! Unrinveisinfeksjon or no unirveisinfeksjon. <3