Sider

mandag 21. februar 2011

uglene e itte som de virker.


Å HERREGUD - TWIN PEAKS - HERREGUD. DETTE ER JO DET MEST FANTASTISKE JEG HAR SETT PÅ LENGE. DETTE ER FOR BRA. SETT PÅ LENGE? NEI. SETT NOENSINNE. EVARR.

Jeg mener det. Drit i Gode og Onde Dager, House M.D, One Three Hill, Gossip Girl, True Blood, Breaking Bad, Firefly, Skins, Dr. Who, The L Word o.s.v.  Twin Peaks. Okda, Twin Peak og Six Feet Under.

Ellers er jeg midlertidlig sinnsforvirret/sinnssyk/syk i sinnet/gæren.

Jeg prøver å få dagene til å gå (over).


JEG lagde pannekaker i dag. Helt selv. Mens jeg hørte på Radioresepsjonen. For det har jeg hørt skal være så bra. Skulle ønske jeg også kunne få penger for så snakke i munnen på vennene mine.


Satt på The Smiths etterpå. Det tar nemlig ganske lang tid å lage pannekaker. Så danset jeg sånn som Audrey Horne danser i Twin Peaks, bare ikke så sakte.


Så prøvde jeg å få klarhet i ting ved å stå på hodet. Sånn som Spesialagent Dale Cooper i Twin Peaks. Fikk ikke klarhet i noenting, bortsett fra at jeg må ha gått opp i vekt.

4 kommentarer:

Amanda sa...

JEG ELSKER TWIN PEAKS!
det er awesomeness

Anonym sa...

åååh, Twin Peaks! Har alle sesongene :-P Love it

Lill-Veronica Skoglund sa...

/ Hvis jeg finner den magiske formelen skal jeg være snar med å dele ;)

halvor sa...

Fire walk with me