Sider

fredag 29. juli 2011

e9





Jeg tenkte jeg skulle skrive et blogginnlegg, fordi jeg trodde jeg hadde så mye på hjertet. Det å formulere seg, derimot, det er ikke alltid like lett.


Jeg kan informere om at jeg i dag, for første gang, har diskutert på Facebook. Kan informere om at det blir den siste også. Noe så meningsløst har jeg aldri vært med på før.

På en annen side er det veldig lenge siden jeg har blitt så engasjert over noe som skjer på Facebook.
Jeg er i det hele tatt veldig engasjert og provosert over det meste om dagen.

Så ikke kødd med meg, ok? Jeg orker ikke diskutere lenger, men jeg klarer ikke å la være.

Derfor oppfordrer jeg dere alle til å la meg være i fred, med mindre dere vil gi meg en klem. Eller hvis dere vil si at dere er enige med meg. Aller mest oppfordrer jeg folk til å si at de er enige med meg.

Oppfordrer folk til å kommentere på bloggen til KRISTINE også.

Ingen kommentarer: