Sider

tirsdag 6. september 2011

Spoone?

Hei bloggeen.

Det er egentlig aldri sånn, at jeg faktisk har noe å blogge om. Jeg tenker at jeg ikke kan blogge, fordi jeg ikke har noe å blogge om, men jeg har jo aldri noe å blogge om. Hvem er det jeg prøver å lure, egentlig?

Jeg hadde bursdag, da. For sånn.. Et par uker siden eller noe. YEY ME!

Feiret med å dra å se Transformers i 3D alene og ta bilder av meg selv.

Siden jeg ble 22, så kjøpte jeg meg en ny ansiktskrem:


Marte var i bursdagen min. Hun tok med seg en snegle inn på badet. Bitch.


Dette er stort sett historien om livet mitt. Har vært jævlig opptatt med å spoone. Så opptatt med å spoone at jeg plutselig over helgen ble In a realtionship på Facebook, og da Twitter fikk vite at jeg ikke er singel lenger satt jeg ny (personlig)rekord i unfollowers.


Hvis du ikke følger meg på Twitter fra før av, så kan du bare trykke FOLLOW HER. Lag gjerne en falsk konto eller noe og følg meg med den også. Bare sånn at jeg føler at jeg fortsatt har noen følgere liksom. Fordi, seriøst, ingen liker meg lenger nå som jeg ikke er singel. Liker ikke meg selv engang. Hater kjærestepar.

Hvorfor vi er kjærester?
Og nå som det snart er vinter er det kjekt med noen som hindrer deg i å sitte alene i mørket med vinglasset og Control. På repeat. Spesielt vinglasset på repeat.

Jeg burde egentlig jobbe. Hva jeg har gjort de to siste dagene på jobb? Dette:
Digger jobben min.

1 kommentar:

Stine sa...

Herregud, tetrishjerte på genseren der, ass!