Sider

fredag 3. august 2012

BLOGG

I stad skulle jeg lære meg å laste over bilder fra iPhonen til macen, også begynte iPhoto å involvere seg og jeg liker ikke iPhoto, og før jeg visste ordet av det så kunne jeg se hele livet mitt suse forbi meg i form av alle bilder noensinne tatt med iPhonen min siden 2008. Så jeg tenkte, hey! Noe å blogge om. Her kommer skamløst mange bilder av meg. Enjoy!


Det første bilde av meg tatt med iPhone 3G:


Meg før Oslo Fashion Week år noe:


Meg etter Oslo Fashion Week år noe:


Min første bil:


Jeg savner å ha folk i bilen min.


Savner ikke at den ikke fungerte:


Fulle folk på toalettet:


Er disse fortsatt sammen?


Mitt første hipstamatic bilde:


Mer hipstamatic: 

Prøv å jobbe som fotoassistent. Du får mange rare oppdrag:


Meg:


Meg etter Lady Gaga konsert. Dritings. Poserer fint med rosa sigarett i håret, p-piller og tannbørste:


90-talls fezt:


Best rebound guy ever:


I bokhylla til mormor:


Lærer Helene hipstamatic:


Demonstrer:


Fotoutstilling med Laura. Nå er Laura i Gøteborg, og jeg har ingen å dra på fotoutstillinger mer lenger:


Meg og Fetter Hulken:


Jeg møter Kong Halvor på Luna og prøver å sjekke han opp. Han spør etter Mia. Jeg ble wingman i stedet:


Mitt første julebord med 40 i feber, med en kjole kjøpt i febertåke. Da jeg prøvde den glemte jeg å sjekke om det gikk ann å sitte i den. Det gikk ikke:


Fikk Turtles av mormor til jul 2011: 


Ser ut som om jeg en gang i tiden hadde råd og tid til å lage meg frokost:


LOL

LOL

Savner å jobbe frilans/være arbeidsledig.



Shopping og champagne på H&M. Aldri shop når du får servert gratis champagne. #mastercard 

Dobbelthake-bilde. Merker meg at jeg her har fått ny bil. 

Første dag på jobb i nåværende stilling:

Outfit-bilde:

Tar bilder av kjendiser:

Poserer nok en gang med tannbørste:

Flytter hjemmefra:

Lærer meg å planke:

Flytteteam:

Mamma lærte meg ikke å lage mat før jeg flyttet hjemmefra:

Jeg vet ikke hvorfor vi er inne i samme genser, men vi er visst det:

Jeg tvitret faktisk "Hva slags dyr er dette?" fordi jeg ærlig hadde glemt hva slags dyr det var. Har aldri fått så mange svar på twitter før. Av de 1000 følgerne jeg hadde, så fikk kanskje 80% med seg at jeg ikke visste hvordan en grevling så ut.

Sånn ser en p-ring ut. Det vedder jeg på at du ikke visste. Det visste jeg:

Dro på Roskilde alene i 2011:

Fikk meg kjæreste:

Fikk autografen til Tarjei fra Datarock

Satt barnevakt for Mico

Nok en bryllupsfotografering!

Etter 22. juli - her har jeg grått så mye og så lenge og så ukontrollert at jeg kom til dette punktet hvor jeg bare må le over hvor jævlig jeg ser ut og sende det til Emilie på MMS.

Gikk tom for kaffe. Det skjedde aldri da jeg bodde hos mamma.

15 minutes of fame. Nå har jeg ingen følgere lenger, men det gjør ingenting.

Fikk streptokokker

Var fortsatt glad

Siden jeg fikk henge på Øya

Mer dobbelthake:

Var en periode det var litt vanskelig å ha dårlig råd og ikke klare å lage mat. Her er det klassiske "jeg lagde mat, det smaker dritt, men jeg har ikke råd til å lage meg noe annet."

Klippa av meg alt håret:

Dette er søsteren min. Jeg dro henne med ut på fylla.

Batman Live, bitches! 

Batman-muffins. Prisen for verdens beste kjæreste går til meg.

Kjøpte bilbane:

Stine Lise er drita:

Jeg er drita:

Jeg lærte meg aldri å lage mat:

Dro til London:

Var i London:

Fikk Batman-sokker i valentines presang:

Var i Barcelona:

Dro til Stockholm for å være på fotoutstilling:

Skulle ønske jeg bodde i Stockholm:

Var mye inne eller på jobb i venter:

Søte hunder fra internett:

Mitt første kjendis covershot!

.. jeg ble kjedelig:




Serien som senere skulle vise seg å ødelegge alt av mitt sosiale liv: 


Var på Roskilde i år.

Passa på Mico i år også:

Nå skal jeg begynne å LESE Buffy også. Fordi sosialt liv er for pingler.

Dette er meg for noen dager siden hos mormoren til Petter

Dette er Kim Gordon. I går kveld på Blå. BEST. Det er så lenge siden jeg har vært på en sånn skikkelig god konsert midt i uka og bare.. wee. Fremtidsplan: mer konsert, mindre Buffy.