Sider

mandag 29. oktober 2012

Savages (2012)

Jeg vet ikke med deg, men jeg vet at jeg tidvis kan være en skikkelig IMDb-hore. Jepp. "Åh mæn, hva heter han igjen? Han kjekke vet du, som spiller i den derre.. Ååh, hva heter den? Han spiller sammen med.. ehh.. hun som har spilt i Spider-man." Jeg kommer ikke på navnet, så jeg bruker gjerne 20 minutter på IMDb for å finne riktig person. Hvorfor?

Fordi jeg hadde glemt navnet hans.

Noen ganger i diskusjon med andre også.

Her om dagen havnet jeg i en diskusjon om hun i Savages spilte i Gossip Girl eller ikke. For en tåpelig diskusjon, for jeg visste jo at det var hun fra Gossip Girl. (Det viste seg, etter et søk på IMDb, at vi ikke pratet om samme jente i Savages.)

Men, inne på IMDb, fant jeg dette:




Når jeg blir stor, skal jeg bli sånn som hun blonde paparazzifotografen i bakgrunnen der.

Ingen kommentarer: