Sider

tirsdag 2. oktober 2012

evol love


Herregud, jeg har jo helt glemt å skryte av at da Patrick Hoelck hadde bursdag, skrev jeg til han på Twitter og var fangurl og ønsket han gratulerer med dagen. Og så kom selvfølgelig det øyeblikket alle fangurls venter på. Han svarte! Takk skrev han. Det er mulig jeg glemte å screenshotte det.

Bildet over er tatt av en annen flink fotograf, Hedi Slimane. Men det visste du kanskje? Uansett da. SE PÅ HAN DER DA ER HAN IKKE SØT HÆLLEDUSSEN SØTESTE HUNDEN I VERDEN HAN.

Han ligner på Mico. Jeg savner Mico. :(






3 kommentarer:

Emilie sa...

AWWWW

Jaybait sa...

Haha, det har kommet en kpop-gruppe som heter evol.

Haha, nå vet jeg hvor de tok navnet fra.

Uff og huff.

Lill-Veronica Skoglund sa...

/ Er i England, så har nok ikke det. Men holla at me om dere skulle trenge noen in the future! Det hadde vært konge :D