Sider

onsdag 8. juni 2011

Bakpå

Jeg har fått meg leilighet. Den er fin. Med rosa møbler. Synes noen burde komme på besøk og si "AWESOME!"


Jeg er fortsatt singel da. Så jeg og Stine Lise og resten av da gang bestemte oss for å dra ut. Stine Lise hadde hørt rykter om at det var lett å få seg noe på Fisk & Vilt. Så vi dro dit.

 Jeg fant denne svensken her. Men han var i et fast forhold. Det visste jeg da, siden jeg følger han på Twitter.

 Antastet Stine Lise i stedet. TUTTAR<3 Fikk minst tre puppe-mms denne kvelden. En vellykket kveld. Fikk tafse på pupper også. Jeg er lykkelig jeg, så lenge jeg får tafse på pupper.


Jeg vet, jeg vet. Planking er SÅ last month liksom. Tenkte kanskje at det var old school, og derfor inn igjen. Litt som Fisk & Vilt. Bare at nei.
 Stine Lise gadd ikke planke mer.

 Jeg planker PÅ EN PLANKE. Min humor.

 Så møtte jeg en svenske til. Han bestemte seg for å ta meg rumpa mens jeg planka. Jeg fortalte han at det var seksuell trakassering, men jeg tror ikke han skjønte hva jeg mente.
 Så måtte jeg jobbe dagen derpå:



Men la meg fortelle deg om møblene mine. Ja, det er sånne ting som skjer når man flytter for seg selv. Før du vet ordet av det sitter du der å diskuterer interiør med mor di. Jeg var bare keen på å male, jeg. Noe som matchet sofaen jeg fant på finn.no. Så da fikk jeg alle vennene mine til å hjelpe meg med å male møblene mine rosa.

 Dette er alle vennene mine.
 Ikke mobb vennene mine.






 NakenTor kom med Isklar. Har nå Isklar for et par måneder. <3

Emilie tenkte at hvis hun tok på seg en fin kjole så slapp hun å male. Hun er asiatisk da, så vi satt henne til å lage mat i stedet.

BOYAH!

Marte bare "Har du ikke flere DVDer enn det der??" Jeg bare "Bitch, har flere hjemme hos mamma da."

La meg også få legge til at jeg nå har flyttet 9 minutters gange unna Jesper, Stine Lise, Andreas og Petter. Det er jævlig kjekt. Hvis jeg har glemt noe, for eksempel iPhonelader, så kan jeg bare tusle ned til dem og snylte og se på film. For eksempel Robocop. Jævlig koslig, faktisk.

Må blogge dette bildet også da. SLUT UP, BITCHES!

3 kommentarer:

Hanna sa...

æææh! jeg vil også har rosa møbler når jeg flytter! Jeg må komme på besøk og rope awesome! :D

Kristine Trampoline sa...

Jeg lover å komme på besøk og antaste de rosa møblene dine bare fordi de er så fine.

halvor sa...

Rimelig relativt