Sider

tirsdag 21. juni 2011

pijey


 
Jeg og kjæresten til Johnny Depp har lik t-skjorte. Har alltid lurt på hvorfor det aldri ble Johnny og meg. Lurer fortsatt.

Jeg har ikke internett hjemme. Det er utrolig hvor naken man føler seg uten internett. Jeg har iPhone da, så det går greit. Jeg får sjekka Twitter. Det er det viktigste.

Ellers gleder jeg meg til Roskilde. Herregud, jeg gleder meg til Roskilde. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg klarer ikke høre på PJ Harvey. Jeg setter på PJ Harvey også går det opp for meg at om en uke så kommer jeg til å se henne IRL. IRL. IRL. IRL. Det klikker for meg, jeg takler ikke livet lenger. Det blir for mye for meg, rett og slett.

På Roskilde i år, så kommer det til å bli med og kameraet mitt. That's it. Ingen å dele telt med, ingen å prøve å dele telt med, ingen venner å krangle med, ingen venner å kose med, ingen journalister, ingen å dele øl med. Meg og kameraet og et telt i pressecampen. Jeg gleder meg helt vanvittig mye.

Men hvis du ser meg, og tenker "Hei, det er jo Karina!", så må du komme bort å si hei. For det kan hende jeg er litt ensom. Roskilde er stort, og jeg er ganske liten.

1 kommentar:

Emilie sa...

Søtnosen FOREVER