Sider

tirsdag 7. februar 2012

pen i rosa(rød)

GJETT HVA, MOTHERFUCKERS! Jeg har en fyllehistorie.

Eller, egentlig ikke. I såfall er det en veldig dårlig en, for jeg ble liksom ikke full nok til å finne på noe dumt. Ikke så mye annet enn å danse.

Jeg har nevnt det før, og jeg nevner det igjen. Jeg er en skikkelig stor sucker for temafester. Hver gang noen arrangerer en fest, så tvinger jeg på hele festen et tema. Så angrer jeg alltid i ettertid, fordi jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg. Denne gangen var tema 80-tallet, og jeg visste at hun jeg bor med hadde en 80-tallskjole i skapet, så det var egentlig ikke så veldig stress. Så jeg inviterte noen venner og dro til leiligheten over Rockefeller for å danse til 80-talls synth i forbindelse med Elektrostat.

Det eneste som var litt kleint var at jeg, min gode venn Thea og han jeg har regelmessig sex og sier jeg er glad i hver dag, vi tenkte at 80-tallsfest betydde å kle seg i 80-talls klær. Men folk som driver med Elektrostat er tydeligvis for kule for sånt. De fortrekker faktisk å kle seg i svart. Bare svart. Vi var med andre ord .. synlige i lokalet.

Det er egentlig det eneste jeg har å fortelle, men dere skal få lov til å ta del i begivenheten ved å se på bildene.


 Dette er min nye venn Guro. Hun er flink til å ta bilder. Dere burde sjekke henne ut på TUMBLR.









Han med bukseseler er faktisk ikke homo. Ikke han med slipset heller, faktisk.

Så. Flere bilder av meg (som Guro har tatt) siden det er min blogg, og jeg tror det er det som er meningen med å blogge:



Takk for oppmerksomheten.

2 kommentarer:

Emilie sa...

herregud, strålende bilder! <3 jeg liker dere :D

Jaybait sa...

Det første bildet var møkk-kult!