Sider

mandag 27. februar 2012

vær oppmerksom på avtand mellom tog og plattform (evnt mind the gap)

Jeg har kommet meg trygt hjem fra London. Jeg klarte til og med å kjøre ca. riktig vei hjem. Uten GPS. VÆR STOLT AV MEG OK PLIS? Så vet dere det. Jeg har vært fem dager uten internett. FEM DAGER UTEN INTERNETT. Så nå bruker jeg tiden til å sjekke alle blogginnleggene jeg ikke har fått med meg, og alle tweetsa, og jeg innså plutselig at, hey, jeg har jo tydeligvis venner. Før jeg forteller dere noe mer om London, så ønsker jeg å vise dere hvordan jeg ser ut når jeg forsøker å "danse" til Skrillex.

(Er jeg den eneste som tenker på "krill" når noen sier "Skrillex"?)






PS. Jeg har verdens fineste The Joker-singlet. Damen på "London Film Museum" sa den var kul. Jeg vinner.
PS2. Glemte tannbørsten min i London.

3 kommentarer:

Emilie sa...

lol, fail. du er søt da.

AnnaA.D.D :D sa...

svsv: Haha , men jeg mener det, oppdater litt oftere, så er du på topplisten :) Følger deg på twitter også. hvis du vil lese tweets fra #katastrofeoverlevende @Ei_anna_Anna. og @theWangsters.

Vulgar sa...

Krill var ikke det jeg tenkte når jeg hørte Skrillex, før nå når jeg leste dette innlegget. Livet mitt kommer til å gi meg så mye mer etter dette! Btw, hvordan i svarte kan man danse til skrillex?