Sider

mandag 19. mars 2012

Flink Pike

Jeg er vel strengt tatt en sånn person. En sånn person som lett kan få angst hvis jeg ikke føler at jeg gjør nok med livet mitt. Jeg føler egentlig alltid at jeg aldri gjør nok med livet mitt, men noen ganger så føler jeg det mer enn andre ganger.

Rett etter 2012 begynte jeg å trene på ELIXIA (herlig klisjé.) Så innså jeg at det å ikke kunne være med på noenting, fordi jeg skulle trene, det er jævlig lame. Trening generelt er jævlig lame.



Så ville jeg begynne å gjøre andre ting. Som å dra på utstillinger og kino og se vennene mine og jobbe sene kvelder mens jeg spiser godteri.

Det gjør ikke noe om du spiser godteri når du har en fullpakket kalender, for stress er definitivt den beste diett.




Jeg har faktisk blitt en del tynnere. Det som er morsomt med å gå ned i vekt, fordi man bare jobber og ikke spiser, det er at det er kun magesekken din som krymper, mens rompa di, den forblir den samme.

HELÅÅ. Kleint, ass. Tror jeg må begynne å trene på ELIXIA igjen.

Jeg burde slutte å blogge som en jente. Men jeg kan ikke noe for det. Det har seg nemlig slik at. Jeg er jente. Tro det eller ei.


Jeg skal blogge om London en gang. Nå er det hundre år siden jeg var der. Jeg tenkte egentlig at ingen ville høre om min romatiske kjærestetur uansett. Men så ville vennene mine lese om det på bloggen, i stedet for å høre om det fra meg.

Jeg er sinnsykt dårlig på å oppdatere denne bloggen om dagen. Jeg blogger mer på kariaronning. Men der er jeg ikke morsom. Ikke nevner jeg pupper og ikke nevner jeg mensen. Akk.

Dagens anbefaling: SE HUGO I 3D. <3

Ingen kommentarer: