Sider

torsdag 22. mars 2012

u want the boobs?


Det eneste jeg gjør. Sånn bortsett fra å sitte på Facebook 8 timer om dagen på kontoret, er å se på Paradise og Jersey Shore. Fra mandag til torsdag er det først en time med guidos og guidettes som løper drita fulle rundt i Firenze. Jeg tenker at a) skulle ønske jeg var full b) trenger en tæn, ass c) GTL<3 d) jeg elsker Italia så mye at jeg nesten er en guidette selv. La meg være med.

Så ser jeg på Paradise. Plutselig er jeg helt med, helt "in i gamet" og før jeg vet ordet av det, etter et par minutter med å legge puten over ansiktet og skrike "HVORFOOOOR", så klarer jeg å relatere med Iselin.

Så går jeg å legger meg, og drømmer om keege fyrer og jenter med silikonpupper. (For seriøst, de puppene til Camilla, de er HELT KULRUNDE. Hvis du vil ha litt inside information forresten, så hadde hun en gang en hjemmeside, hvor gutter kunne sende inn penger, i bytte mot et bilde. Det er slik hun fikk råd til silikonpuppene sine.)

Dette fucker så sykt med hue mitt, og nå vil jeg bare til Italia og bli FHM-Chubby og tæn. Hva skjedde med prioriteringene mine og hvor ble det av livet jeg en gang pleide å kjenne?

Ingen kommentarer: