Sider

tirsdag 6. mars 2012

va hender?

fra et hotellrom i London.

Jeg skulle ønske at jeg hadde tid og energi til så mye mer enn det jeg har tid og energi til. I dag tidlig droppet jeg å dusje. Bare fordi det tar så lang tid. I stad slo det meg, at jeg skulle ønske jeg kunne ta blodprøver selv, slik at jeg slapp å dra til legen for å gjøre det. Bare ta en liten blodprøve når jeg kommer hjem fra familiebursdag. Sende inn til legen i posten på vei til jobb, også få svar på om grunnen til at jeg mangler energi er fordi jeg mangler noe. Jern, kanskje. Mest sannsynlig jern. Men jernmangel har jeg egentlig hatt siden jeg fikk mensen, da jeg var type 11 år, og har ikke gjort så mye med det siden da. Kanskje det er problemet egentlig. At jeg ikke gjør noe med det.

Men hva slags mennesker er det egentlig som er så organsierte, at de klarer å holde styr på hektiske arbeidsdager, familieselskaper, klesvask, oppvask, vasking, rydding, venner, kjæreste, familie, oppdatere Twitter OG I TILLEGG HUSKE Å POPPE PILLER HVER MORGEN OG KVELD?

Men noe er ikke som det skal. Tror jeg. Det finnes en mulighet for at jeg bare er lat også. 

4 kommentarer:

Emilie sa...

Du er en hektisk lat person. JEG ER GLAD I DEG. DUSJ, ELLERS LUKTER DU. ARAGORN ER KANSKJE BEST SKITTEN, MEN FÅ FOLK KLER SKITTEN-SEXY.

Tiril sa...

jeg slår meg til ro med at de som er så velorganiserte at alt går på skinner, de er det noe mer "galt" med enn meg. Eller no.

Vulgar sa...

Ahh, godt å vite at jeg ikke er den eneste som er så lat av natur at jeg har trodde det har vært noe galt med meg. Jeg tar ekstra jern..tilskudd greier, men endra ikke så mye igrunn. Btw, skal jeg lære meg sKRILLex-dansen din, så litt søt ut!

metallicatrollet sa...

jeg synes du virker flink til å gjøre mye jeg, kanskje annet enn det å ha ferie - dét vet jeg ikke mer om enn at du virka mer stressa da. og det er vel et dårlig tegn sånn latskapsmessig? ;)