Sider

onsdag 30. mai 2012

deadmau5






En litt kald og grå dag for noen måneder siden ble det annonsert at Deadmau5 skulle komme til Norge. Nærmere bestemt Oslo, i Oslo Spektrum. Akkurat på denne bestemte dagen følte jeg for å danse. Masse. Slå ut håret. Kall det hva du vil. Jeg tenkte tilbake på da jeg fotograferte konserten på Roskilde, og innså at han egentlig var en ganske fet kar. Så da billettene ble lagt ut for salg, bestemte jeg meg for å kjøpe en billett. Jeg har tilfeldigvis også en kjæreste som hører på blippeti-blopp-musikk. Og en venn, som også er venn med kjæresten min. De liker sånn.. nzzt nzzt. Jeg så for meg dette:



Jeg innser i ettertid at Oslo Spektrum ikke akkurat er Roskilde. Det er jo noe med stemningen på Roskilde. Jeg innser at jeg kanskje har litt høye forventinger til konserten.



Hvis noen lurer på hvordan han ser ut under det store musehodet, så ser han sånn her ut. Han har en ganske kul tatovering. Jeg mistenker at Deadmau5 egentlig er skikkelig nørd.


Men jeg likte jo konserten på Roskilde. I edru tilstand. Så jeg tenker, litt alkohol, også skal det bli deilig å får en gangs skyld være publikum.



.. dette er også min premenstruelle-uke. Den uken jeg gråter over alt. I stad så jeg to hundre Beliebers stå å skrike av ingenting. Begynte å gråte. De er så søte.

1 kommentar:

Floka sa...

Oj, var Deadmau5 i Oslo!! Og jeg som var så fyllesyk at jeg ikke fikk med meg konserten på Roskilde engang! Nå ble jeg oppriktig lei meg. Men hurra for deg! Hvordan var konserten?