Sider

torsdag 3. mai 2012

fuck dette


Dette bildet var det første som kom opp på Tumblr nå nettopp.


Skulle ønske jeg var Kurt Cobain. Sånn, bortsett fra den delen hvor han tar livet av seg. Eller, bortsett fra den delen hvor han blir drept.

Jeg skulle egentlig ikke ønske at jeg var Kurt Cobain. Jeg vet ikke hvorfor jeg skrev det engang.

I dag datt jeg. Slo hull på buksa og fikk skikkelig skrubbsår. Jeg aner ikke hva som skjedde. Plutselig våknet jeg, også lå jeg på bakken med fotoustyr strødd ut overalt og hull på kneet. Jaja, tenkte jeg, og gikk videre.

Hodet mitt har aldri vært så uorganisert før. Kroppen min har aldri, nei nå lyver jeg, kroppen min skriker. SKRIIKER. FALLER OG SKRIKER ETTER OPPMERKSOMHET. Din jævla hore, sier jeg. Og fortsetter å jobbe. I en slags tåke. 

Dette blogginnlegget bærer muligens preg av hvor uorganisert hodet mitt er.

Jeg har fått litt tid for meg selv, da. Blandt annet har jeg hørt det nye Jack White albumet. Jeg har brukt alle pengene mine på det til og med. For du må ikke tro at siden jeg jobber døgnet rundt, så tjener jeg penger. Neinei. Det ville blitt for dumt.

Men ja. Jack White. Anbefaler alle å bruke alle pengene sine på det. 199 SCHPENN.

Ingen kommentarer: