Sider

fredag 18. mai 2012

dont push it


Neste gang jeg bestemmer meg for å invitere enn liten flokk med fine mennesker inn i leiligheten min for å drikke alkohol på en fridag, så minn meg gjerne på at, ærlig Karina, du er allerede utmatta, hvor mye tror du egentlig den kroppen din takler?

Alt har sin grense(partysvenske).

Men det var gøy, og nå har jeg masse restemat, så det var vel verdt det også.

Jeg kan fortelle om fulle naboer senere. Jeg ble bare vondt-i-hodet-full. Så hadde jeg sex, men da ble jeg kvalm. Så spiste jeg salat og fikk masse luft i magen. Så prompet jeg meg selv i søvn.

Nå: Jobb.
I morgen: Jobb og familieselskap.
Søndag: Jeg har faktisk alltid fri på søndager, jeg er bare stort sett så ødelagt at jeg ikke klarer å bevege meg.

Noen som kunne tenke seg å ta klesvasken min? Har ikke tid til å ta den selv. Det er masse skitne truser. Du skal få lov til å lukte på dem hvis du vil.


Takk for meg. Håper alle hadde en kjempefin 17. mai, og at ikke så altfor mange måtte jobbe tidlig i dag.



PS. Beklager at jeg blogget om skrubbsåret mitt to ganger. Nå er det mye bedre.

1 kommentar:

AnnaA.D.D sa...

haha, du er så bra!