Sider

fredag 14. september 2012

forever for her is like over for me.


På mandag kommer magasinet i posten. Det magasinet som har ført til at

- jeg aldri ser vennene mine lenger
- ryggen min har sviktet fullstendig, så når jeg ikke er på jobb og ignorerer smertene, så ligger jeg i sofaen og popper smertestillende
- jeg er blakk
- jeg kommer til å fortsette å være blakk litt til
- planen om å kjøpe masse utstyr og bli verdens beste fotograf har blitt litt utsatt
- jeg vet at burgunder er in i høst
- jeg savner vennene mine
- jeg ikke har hatt ordentlig sex (for kjappiser tells ikke) på over hundre år
- jeg ikke har tvitret noe av interesse på flere måneder
- jeg følte for et sekund at jeg hadde gjort noe med livet mitt, men det gikk fort over.




jeg er superaktiv på instagram, da. karinaronning, bitches!

Ingen kommentarer: