Sider

tirsdag 18. september 2012

Karl Johan Magasinet


Det er litt rart. Det er rart hvordan magasinet plutselig dukker opp på kontoret, i fysisk form, og det hele ser så enkelt ut. Det føles nesten enkelt ut også. Det har, i det store og det hele, vært en hel masse jobbing, en hel masse diskusjoner, intervjurunder, researching, flere diskusjoner, noen høylytte, en hel del slenge seg rundt. Kan ikke huske sist gang jeg slang meg så mye rundt.

Uansett, nå er det her. Jeg vet ikke om jeg tør å være stolt. Jeg er litt stolt. Av hele Media of Norway. For man skulle vel egentlig ikke tro at det så lite firma, med så få mennesker, skulle klare å bare starte opp et helt nytt magasin. Vi overlever kun på arbeidsmoral, viljestyrke, luft og kjærlighet. Og vi klarte det.

Hvertfall én utgave. Jeg synes alle burde plukke det med seg. Og like facebooksiden selvsagt.

Nå skal jeg starte på nummer 2. Som forhåpentligvis blir enda bedre.

1 kommentar:

Lill-Veronica Skoglund sa...

All grunn til å være stolt.