Sider

lørdag 6. august 2011

Tiden tar en sigarett



Her om dagen kom en av tweetsa mine i Dagbladet. Jeg ringte mamma og var stolt. Mamma var også stolt. Jeg bare "Slå opp på side 60, der er jeg!" Mamma: "HVOR?!" Også slo det meg.. "Jo, ehm, det er jeg som er Tetrisorgasme." Jeg vet ikke om mamma var like stolt etter det. Vi har i hvertfall unngått å fortelle noe til mormor.

Når sant skal sies har jeg allerede prøvd å lese Det Kommunistiske Manifest. Husker absolutt ingenting av hva som stod der.

----
Jeg har forresten vunnet et Øyapass. Så jeg har brukt de siste 48 timene på å glede meg. Det er fint å glede seg til noe. Jeg tenkte Explosions in the Sky HERE I COME. Pluss mange andre da. MANGE.

Fikk litt angst også. Da jeg kom på at jeg må blogge. Angsten kom nok egentlig av at jeg var tom for kaffe.


Det fine med angst er at man kan ringe folk og bare "SPOONE?" også MÅ de si ja. Også har man ikke angst lenger.

I dag har jeg bestemt meg for å begynne med poledancing. Nok en berikende dag.

-------------------------------------

Det er forresten viktig for meg å påpeke at jeg ikke liker Dagbladet noe særlig. Egentlig. Bare når de nevner meg, eller noen jeg kjenner. Dagsavisen derimot, er en avis jeg liker over gjennomsnittet godt. Så godt at jeg abonnerer på avisa. Enda jeg så absolutt ikke har penger til det. I den siste tiden har Dagsavisen vært utrolig fin. Fine artikler. Så utrolig mange fine ord, men aller mest, fine bilder. For meg, så er det egentlig viktigst. Sånn er jeg. Slenger derfor med et bilde av kjøleskapsdøra mi. Jeg vil heller ikke glemme(bare litt), så jeg har klippet ut masse. I dag har jeg hengt opp enda et lite bilde.

3 kommentarer:

Simone sa...

SV: Jeg fant min Casio-klokke på finn.no mener jeg å huske. Lykke til med jakten :-)

Maria sa...

Jeg oppdaget just bloggen din, via link hos Linnea, og jeg må bare si at jeg liker bloggen din! :) Faktisk likte jeg den så godt at jeg anbefaltr den på min o'store (les:lille) hverdagsblogg. :)

konghalvor sa...

rock n roll suicide. beste