Sider

torsdag 15. desember 2011

Forandring fryder

men ikke alltid.


Fant plutselig det bildet her. Jeg tok det da jeg dokumentere sommerferien min i 2007. Min siste sommerferie uten jobb.

Jeg har, med andre ord, tydeligvis, hatt "mensenhumor" litt for lenge nå. Det at ingen ler, burde vel kanskje være grunn nok til å slutte.

Men jeg ler da. Av meg selv.

Noen ganger, hvis jeg er heldig, så ler folk av at jeg ler av meg selv. Det er da noe.

2007, dere. Hæ? I 2007 så jeg omtrent ut som det her:

Sånn rent utseendemessig skulle man tro jeg bare hadde tatt piercing. Har fortsatt det skjerfet der, den luggen der, den lengden på håret. Den jakkka har jeg fortsatt, men jeg bruker den ikke. Den er byttet ut med en grønn Fjellreven-jakke. Lik den alle andre i Oslo-by har. Enda det står "woman" inni, har jeg til nå (nesten9 kun sett middelaldrene menn som garantert har et yrke innenfor noe kreativt som har samme.

Fant et bilde på Oslo Nights av jakka. Og meg. En liten forandring er det kanskje.

Herregud, jeg blogget nettopp om ytterjakka mi.

Hva er det du vil frem til, Karina? Spør du meg.

MOREN DIN, svarer jeg.

1 kommentar:

Hanna sa...

Jeg prøvde å få min mamma og stefar til å gi meg den jakka i fjor vinter, men de masa å kjefta og sa den var kald og ubruklig... så endte opp med en jævla dyne av en jakke...
Vell å merke OGSÅ fjellreven, men dunjakke... som er SUPER STOR!
Angrer enda og merker jeg blir super sjalu på at du har den.