Sider

tirsdag 3. januar 2012

fest i amerika


Mens jeg sitter her å stapper i meg potetgull, og ser på Miley Cyrus opptak på YouTube, så kom jeg over noen rimelig nye(?) klipp, hvor hun faktisk er litt.. lubben? Hollywood-lubben, vil jeg kanskje kalle det. Siden jeg selv er Hollywood-lubben (dvs, reltativt tynn) tenkte jeg automatisk "FUCK YEAH, ROCK THAT SHIT GO MILEY GO!"

Også så jeg det nye profilbildet hennes på Twitter og bare.. Skulle ønske kiloene rant av kroppen like fort som pengene mine renner ut av kontoen min om dagen.



Miley er min største og beste guilty pleasure.

Misforstå meg rett.

3 kommentarer:

Emilie sa...

Jeg har alltid lurt på, siden du er Miley Cyrus - hvem er jeg i dette og jeg konkluderer med at jeg må være ENTEN Selena Gomez eller Vanessa Hudgens. Jeg har også tatt nakenbilder av meg sjølv liksom. Hvem hakke det liksom.

tetrisorgasme sa...

Er jeg Miley? Tar det som et kompliment, ass. Du er lett Vanessa Hudgens. Du passer dessuten best med Zac Effron.

Emilie sa...

ÅH SKITT. JEG FÅR ZAC EFFRON?! Jeg trodde du allerede visste at du var Miley. Haha. YESS. Livet mitt vant.