Sider

fredag 6. januar 2012

FEM TIMER. I fem timer voldtok jeg internett i håp om å finne svaret på hvilket apple-produkt jeg skulle investere i. Det var de fem mest hektiske timene i mitt liv. Deretter dro jeg hjem og koblet av med en episode Buffy. Deretter så jeg at klokken begynte å tikke, jeg MÅTTE HA KJØPT EN NY MAC I LØPET AV DAGEN. Velkommen til min verden, dere. <3 tvangstanker <3


Jeg fikk sykt mange fine tilbakemeldinger på Twitter. <3 Mange sterke meninger. Så sendte jeg meldinger rundt til ulike fotgrafer jeg har assistert og bare "ehehe, hva skal jeg kjøpe?"

Alle hadde ulike svar.

Jeg holdt på å kjøpe en Mac Pro, men så bare, nei ok da, jeg kjøper en MacBook Pro.

Da jeg var på randen til nervøst sammenbrudd, og klokken ble ti på tolv, ga jeg opp og kjøpte meg en iMac. Det eneste jeg ikke hadde tenkt til å kjøpe i det hele tatt.

Nå lurer dere nok på hvilken.


Takk til alle som bidro.

P.S MACEN MIN ER RASKERE ENN MACEN DIN, BITCH!

1 kommentar:

Emilie sa...

Haha, serr, lal. Jeg liker deg. Nå har du større skjerm enn meg, men det fortjener du headbitchfotograf som du er.

ps. se sherlock.
pps. jeg vet at du ikke liker at jeg maser.
pps. jeg maser allikevel.
ppps. heller det enn å påpeke de bildene du skulle ha redigert i november av meg.
pppps. jeg nevnte det.
pppppps. jeg ler av humoren min akkurat nå.