Sider

torsdag 12. januar 2012

Godt nyttår?



Blogging. Jeg tror aldri jeg har forstått meg på det. Jeg tror jeg bare har en forkjærlighet for å spy ut mest mulig på internett, for å se senere høre hva vennene mine har å si om det.


Variert respons

Men internett, dere. Internett er et herlig sted å være. Jeg bruker omtrent 80% av livet mitt på internett. Slitsomt? sier du. Fantastisk, sier jeg. Hvis jeg ikke er på internett, så ser jeg på en film. Eller en tv-serie. Nå? The L Word og Sherlock.

Poenget mitt, da. Er at jeg tenkte at, hvis jeg kanskje blogger flere bilder, så kanskje jeg får lyst til å ta flere bilder også.

Har jeg sagt at jeg hater nyttårsforsetter? Og middag. Jeg elsker mat, men kunne ønske jeg kunne spise det når jeg hadde tid og følte for det. Ikke når jeg måtte.

POENGET MITT. HERREGUD, MISTET HJERNEN MIN I 2011 - TYDELIGVIS.

Poeng: følg meg her også da: www.karinaronning.blogspot.com
Jeg lover at denne bloggen ikke kommer til å være like kjip som i fjor. Mindre jobb, mer personlig, flere bilder, flere oppdateringer, mer inspirasjon, mer foto. Hallo - jeg er jo fotograf. Jeg må jo ta bilder. It's what I do.

Så kan jeg prate om mensen og brannbil og fylla på denne bloggen her. Jeg driver jo faktisk med det også. Innimellom. En gang i måneden. Muligens to.

1 kommentar:

Emilie sa...

Jeg trodde dette skulle være tidenes innlegg om Sherlock :O årets første skuffelse (neida). jeg liker deg uansett.